Promenad

Ska ut och gå nu, rätt kallt ute men ska bli skönt ändå! Hörs senare!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du nu har såå "ont" i huvudet eller magen hur kan du då hålla på o tvätta bilen, träna, kolla på massa filmer osv? Man brukar vila när man är sjuk. Och är man så pigg så man kan vara ute och gå kan man allt gå till skolan också.. Su håller ju på såhär bara för att Simon är hos dig. Grown up!

Svar: Jag har magknip, om du inte vet vad det är så är det ett knip i magen som kommer och går. Gick ut för att få luft, det enda jag gjorde var att stå stilla och spruta vatten på bilen. Nej när jag är hemma är det för att jag mår dåligt, inte för att han är här. Snarare du som ska växa upp och våga skriva till mig och våga visa vem du är! :)
Jessicaaan.blogg.se

2013-11-25 @ 20:46:01
Postat av: Anonym

Men har man huvudvärk så ska man ju inte kolla på tv/data/mobil osv. Det vet ju alla, vad lever du på att vara sådär kaxig för? Jag frågade bara några frågor..

Svar: Men alla är väl olika? Jag har inte ro till att ligga och titta ut i mörker, ja och jag tyckte att du kunde våga visa vem du var.
Jessicaaan.blogg.se

2013-11-25 @ 21:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0