Svar på frågestunden!

Postat av: lina
när förlorade du oskulden?
- I januari 2012

 

Postat av: Emmelie
Vad ser du hos din Simon?
- Massa som ni inte ser. Men han är en sjukt fin kille som alltid finns där om man behöver honom, han kan vara en romantiker ifall han vill. Han har sina brister precis som alla andra, så lite grejer måste han bli bättre med. Men jag älskar honom så otroligt mycket och vet inte hur jag skulle klara mig utan honom!

 

Postat av: heej
Vill först säga att jag verkligen gillar din blogg :)
Var bor du? Var bor din pojkvän, hos dig?
Kram!
- åh tack så mycket, vad glad jag blir! Jag bor i Tobo, ca 6 mil ifrån Uppsala. Nej min pojkvän bor i Växjö fast har varit hos mig i ungefär 3 veckor nu! Kram!

 

Postat av: Biw
1. Bästa minne? Har så himla mycket fina minnen med vänner, familj, släkt och min pojkvän!
2. Vem saknar du just nu? Saknar många, men mest av alla min fina mormor♥
3. Vad tycker du om 1D? Jag tycker killarna är sjukt söta och deras röster och låtar är magiska!
4. Drömresemål? New York eller Hawaii!
5. Fem personer som betyder mycket för dig.  Biw Kerdklai, Andra Lind, Simon Lundbeck, Lollo Lindqvist och alla vänner och min familj!
6. Har du någon idol? Isånnafall vem? Nej jag har inte någon Idol direkt, men jag blir väldigt inspirerad av alla människor som kämpar med något svårt men ändå har ett leende på läpparna!
7. Vad tycker du om Ulrik Munther? Han sjunger bra, lyssnar inte lika mycket på honom som förut!
8. Trivs du på handelslinjen? Ja, jag trivs superbra!
9. Vilken 1D låt vill du helst höra live på 1D konserten? Over again och Little things.
10. Vad vill du jobba med i framtiden? I klädesbutik som jag känner nu!
11. Var vill du bo i framtiden? I ett hus vid vattnet, har ingen speciell stad som jag vill bo i nu. Eller så vill jag bo utomlands!
12. Hur många barn vill du ha? Minst två stycken!
13. Har du några fobier, isånnafall vad. Jag tycker verkligen inte om småkryp, så himla äckliga.
14. Vad tycker du om mig? Du är en av mina bästavänner, och du får en alltid och le hur dåligt man än mår. Är så glad att jag har dig som vän, för du är världens finaste och finns alltid där! Så himla underbar, en vän som dig borde alla ha!
15. Bloggar du läser? Finns ett par, men dagligen Rebecca Edenströms :)
16. Vem var det som fick dig och gilla 1D? Ja det var nog du! ;)
17. Favoritserier? One tree hill är min favo!
18. vinter/sommar/vår/höst? Sommar helt klart!
19. Det bästa som har hänt dig? Att få ha alla underbara människor runt omkring mig varje dag!
20. Vem skulle du vilja vara för en dag? Zac Efron för att känna på hur det känns att vara så snygg! ;)

 

 Postat av: Anonym
Kommer du och Simon vara tillsammans hela livet?:)
- Det kan man aldrig veta, hur länge jag än vill att vi ska vara tillsammans så får man helt enkelt ta dagarna som de kommer!

 

Postat av: Lollooo
vad tycker du om miiig? (a)
- Superfin tjej som alltid finns där när jag mår dåligt, lyssnar och förstår. En person jag måste träffa snart, för du betyder så mycket även fast vi inte träffats!

 

Postat av: Anonym
vad fick dig att falla för Simon?
- Vi började prata väldigt mycket på msn och sen en dag så satt man där kär i en kille ca 50 mil ifrån mig, men när vi träffades och jag såg hans leende så blev jag knäsvag!

 

Postat av: Anonym
bästa presenten du fått? Kommer inte på någon speciellt så får bli min säng!
din bästavän? Har inte bara en.
favoritämne i skolan? Måste nog vara entreprenörskap.
drömresemål? New York eller Hawaii!
favorit artist? Har ingen favorit finns så många bra!
drömjobb? Skulle vara kul att vara flygvärdinna eller reseledare utomlands!

 

Postat av: Lollo
om du skulle göra en tatuering, vad skulle du göra då? Skriva något på armen, ni får se i vår!
senaste filmen du såg? The Hunger Games: Catching Fire!
vad vill du jobba med efter skolan? I butik!
längtar du till studenten? SOM FAN!
favoritplats? I min pojkes varma famn.
bästa klädesplagget? En gosig stickad tröja.
Puss! Puss puss!

 

Postat av: Ida<3
Vad tycker du om mig? Sjukt fin som jag gärna skulle vilja lära känna bättre och börja umgås med! DU finns alltid om man behöver någon att prata med, himla glad över det!
Favorit stad? Stockholm och Växjö
Favorit land? Thailand
Vilken kändis skulle du vilja vara för en dag? :) Zac efron som i en fråga över! ;)

 

 Postat av: isabelle
Vad tycker du om mig finis? :*
- Belli du är helt underbar, saknar tiden då vi träffades och prata varje dag. Vi måste träffas snart för saknar dig enormt mycket!

 

Postat av: Nathalie
Vilka länder har du varit i? Turkiet, Egypten, Kroatien, Spanien, Cypern, Kreta och Thailand!
Vad skulle du göra om du fick en miljon? Skänka en massa pengar till cancerfonden, sen spara!
Vad tycker du om mig? 😊 En tjej som är jättefin och är en bra tjej så mycket som jag känner dig. Skulle vara kul att lära känna varandra bättre och träffaas någon gång!

 

Postat av: Johanna Gerhardsen
1. Vad tycker du om mig? (a) En fin tjej som jag hoppas på att få träffa och lära känna bättre!
2. Vad är det bästa som hänt i år? Jadu det var en svår fråga, men en av sakerna är att jag har fått se Ke$ha live!
3. Finns det någon du litar på upp till 110%? (Förutom Simon, hihi) Finns några stycken!
4. Vad är det värsta du gjort?  Haft kvar personer i mitt liv som egentligen inte förtjänar det.
5. Det pinsammaste du gjort? :3 Suttit och sagt att jag tyckt att en person varit konstig osv, sen får jag ett sms så sitter han på samma buss och skulle även träffa han senare, det var riktigt pinsamt kan jag lova!
Puss, älskar dig! Puss älskar dig med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0