Cory Monteith ❤

Kollade nyss på glee avsnittet som dom tog farväl av Finn i, åh det var så himla fint. Satt och grät nästan hela avsnittet, man blir så himla rörd. Att de tar och gör ett avsnitt för honom visar hur mycket han betyder för dom, finns nog inte jättemånga som skulle göra såhär, eller har jag fel? Jag har aldrig följt Glee men när jag väl har tittat på det så har faktiskt Finn varit den jag tyckt så mycket om, så blev faktiskt jätteledsen när jag hörde att han var död. Var så overkligt först, så är det alltid. Förstår att alla tyckte så mycket om honom för han verkade vara så himla snäll och vara en jättefin kille. 
 
Rest in peace Cory ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0