Dagen

Kom hem halv 6 idag, rätt jobbigt på teori kursen faktiskt. Var så sjukt trött så var riktigt jobbigt att sitta och lyssna, men det funka. När jag kom hem försökte jag skriva min krönika som ska vara klar på fredag, har smått panik då jag inte förstod hur jag ska göra, jag har så underbara vänner så jag har fått hjälp! Har kommit igång lite och ska få hjälp i morgon så är riktigt glad över att jag har så bra kompisar, som alltid finns där och hjälper en när man har det svårt!
Sen vid halv 9 gick jag med syster till tåget, har inte träffat henne på en vecka ungefär för hon bor hos en kompis så det var skönt! Är riktigt skönt att bara gå och prata om allt som vi missat hos varandra, haha! Nu kollar jag på New girl och efter det lägger jag mig nog och kollar på det som finns på tv eller lyssnar på musik. Jag ska försöka sova tidigare än 11 idag, har inte somnat innan det någon dag den senaste veckan så hoppas jag kan de! Känner att jag behöver sömnen, har även sovmorgon ( som varje torsdag) vilket är jätteskönt! Hoppas ni har haft en bra kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0