Dagen

Efter mamma och jag skjutsat biw till tåget och skjutsat hem anna gick jag ut på en springtur, sprang i 20 min sen tog jag en liten powerwalk runda, sjukt skönt! När jag kom in duschade jag och så åt jag, sen har jag städat rummet, bytt lakan och dammsugit. Ska göra det varje söndag eller något, så himla skönt att lägga sig nyduschad i en säng med rena lakan. Nu ska jag nog sätta mig i soffan eller lägga mig i sängen och titta igenom svenskan, fattar nada och har prov snart, inte ett dugg kul.. Har svenska i morgon så får fråga då, har missat några lektioner så det kan ju vara på grund av det jag inte hänger med, så får fixa det i morgon! Ska bara ta det lugnt nu resten av kvällen, hoppas vi ska se någon film annars gör jag nog det själv, ensam som jag är haha. Önskar att Simon varit här, vill ha honom här jämt, för då känner jag mig inte ensam. Var inte ens en vecka sen han åkte hem och det känns som en evighet, det här tar död på mig.. Om 20 dagar så ska jag dit, så låt det gå fort! Ska dra mig mot soffan, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0