Fredag

Min morgon började rätt dåligt, därför jag inte bloggat.. Blev jätteledsen när Simon ökade till avicii biljetter men inte fick några.. MEN JAG HAR BILJETTER TILL AVICII!! Han släppte ju en nu konsert så ska på den, överlycklig! Efter skolan åkte jag in till stan med mina päron, och fick två tröjor av min älskade mamma, tack så mycket! Nu har jag städat och packat, packar alla små saker som är kvar i morgon. Är sjukt att jag åker i morgon, känns som att det var tre veckor kvar för inte längesen, haha! Nu ska jag kolla på film med mina föräldrar, sen kollar jag nog VD om avsnittet har kommit ut, tror det ska komma ut idag haha! Och det är så sjukt skönt med höstlov, har längtat så himla mycket!
Men vi hörs senare! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0