Lördag

I morse när vi ätit och fixat oss gick vi hem till Elin och umgicks med henne och Aron ett tag, sen gick vi ut i skogen med mina föräldrar och deras kompisar och plocka svamp. Sen vid halv 4 åkte biw och andrea hem, så nu är jag helt själv. Suger som fan, haha kommer ha tråkigaste kvällen. Ska snart städa tror jag, byta lakan osv bara för att ha något att göra, eller så väntar jag med det tills i morgon, får se! Städa ska jag i alla fall göra. Sitter och lyssnar på musik på högsta volym just nu, underbart! Vad hade vi gjort utan musik egentligen? Tror inte en enda människa på jorden kan leva utan musik, och jag är en av dem! Ska nog städa nu, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0