Min första största kärlek♥

Min kärlek till dig Simon är obeskrivlig, jag kan inte beskriva den med ord. Det jag kan säga är att jag älskar dig av hela mitt hjärta, och att jag alltid vill vara en del i ditt liv, jag vill aldrig vara utan dig. Jag skulle seriöst gå under om du skulle försvinna ur mitt liv, jag skulle nog inte klara mig länge här på jorden då. För jag skulle gå i tusen bitar, och de bitarna skulle aldrig kunna lagas. Jag är överlycklig att jag har dig i mitt liv, så jävla lycklig. Hela våran vänskap började med att någon av oss la till varandra på bdb, sen addade vi varandra på msn, sen så skrev jag till dig ibland och sen blev det bara mer och mer. Tillslut satt vi där och pratade varje dag, vi började smsa och våran vänskap växte. Du var den jag kunde prata med om allt, då menar jag verkligen allt. Jag kommer ihåg första gången vi pratade i telefonen, jag var så himla nervös över att du skulle ringa, sen att du hade värsta konstiga dialekten som jag tyckte då gjorde inte saken bättre. Mer än femtio procent av samtalet bestod utav mina ''va'' för jag hörde inte vad du sa, haha! Jag hade liksom aldrig sett dig som en kille jag skulle börja gilla, eftersom du hade tjej, men sen när du blev singel så hände väl något och jag bara föll pladask. Sen innan vi träffades hände ju lite saker så då ville jag inte erkänna att jag tyckte om dig, så varje gång du sa det  bara nekade jag, och ville verkligen inte säga sanningen. Men sen tillslut gjorde jag det, eller jag vet inte riktigt om jag liksom sa ''jag tycker om dig'', men det märktes nog.. hihi! Kände då att fan, måste killen på cirka femtio mil ifrån mig, vi kommer aldrig träffas.. Men sen efter julen 2011 så sa du till mig att din mamma skulle åka till Uppsala, och jag lovar mitt hjärta hoppade över ett slag, jag blev så himla glad. Men sen skulle inte hon hit, så då tänkte jag '' nej nu är det kört, jag kommer aldrig få träffa Simon''. Men du sket i att hon inte skulle åka, du var så inriktad på att åka hit, så du bara skulle hit sa du. Kommer ihåg att jag var på stan, så skrev du att du skulle ner till stan i Växjö och köpa biljetter, sen kommer ett sms som de står '' biljetterna var as dyra så jag kan inte komma..''. Eftersom jag är så jävla blyg när det gäller att träffa nya personer blev det som en lättnad, inte för att vara dum men du fattar, och sen får jag ett mms och på bilden ligger det två tågbiljetter. Du var så taskig och lura mig, och när jag såg biljetterna och verkligen fatta att du skulle komma hit så pirrade det i hela kroppen, och jag höll på att dö, haha! Dagen du skulle komma var nog den värsta av dagarna i mitt liv om man tänker med nervositet, annars var det den bästa dagen,  jag var så himla nervös så jag trodde jag skulle sjunka genom marken. Jag kommer så väl ihåg hur jag stod nedanför rulltrappan ute i Uppsala och väntade på att du skulle komma, du hade sagt att du hade becha chinos och fredd perry skor, så när jag såg det i rulltrappan började mitt hjärta slå i 200. Och när jag såg dig le så smälte jag, du var den finaste killen jag någonsin sett. Eller ja du är den finaste killen jag har sett. Vi träffade varandra efter 2 års vänskap, tänk att vi hade varit kompisar i över TVÅ år innan vi träffades, det är rätt sjukt! Och jag ångrar inte en enda jävla sekund på att vi träffdes, för tiden vi har haft tillsammans är den bästa i mitt liv. Vi har hållit ihop i över 1 år och 8 månader, vi har haft våra nedgångar men vi har alltid löst de och hållit ihop och är så glad över det. Jag har så starka känslor för dig Simon så det finns inte, alltså jag vet inte hur jag ska visa så du förstår hur jävla mycket jag tycker om och älskar dig. Men en sak är säker, det är att jag älskar dig till månen och tillbaka tusen gånger om och jag hoppas att vi alltid kommer hålla ihop. Jag vill aldrig förlora dig, jag vill alltid ha dig i mitt liv. Kanske är tidigt att säga men jag hoppas att vi håller ihop hela livet. För varje dag som går så växer mina känslor för dig och varje gång jag ser dig blir jag kär på nytt. Du är världens finaste och du lyser upp min himmel som den vackraste stjärna.
Du är och förblir min första största kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0