Sämst torsdag

Denna dag har sugit röv, jävla skit. Riktigt trött på mina föräldrar, så ska bli extra skönt att slippa dom nu när jag ska vara hos biw hela helgen, en av få som förstår mig! Var på Ica innan och hämtade paketet som hjärtat skicka upp, han skickade sina hörlurar söt som han är, eftersom att mina hade gått sönder. Jag tyckte inte han skulle det men så sa han bara "jag gör allt för dig älskling" åh så himla bra pojkvän jag har, världens bästa! Haha så kul på lappen så stod de att Simon hette Lundberg, så han har tydligen bytt efternamn haha! Ligger och tittar på mina tv program jag följer varje torsdag från 9-11, riktigt skönt! Sen ska jag sova, är riktigt trött. Sprang för ett tag sen i regnet så ligger under täcket och försöker bli varm, för att duscha varmt räckte inte :( men ska fortsätta kolla nu, puss! 
Musse, en av mina gosiga missar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0