Få det här att försvinna.

Orkar inte med kvällar som denna, då man mår så dåligt så man inte vet vart man ska ta vägen. Det enda man vill är att skrika, gråta, slå och sparka och bara släppa ut smärtan inom sig. Men det man gör är att ligga stilla i sängen och gråta tyst, tyst i sin ensamhet. Ingen förstår smärtan jag har inom mig, ingen annan förstår smärtan någon annan kan bära på. Det är omöjligt för någon att förstå, ni kan förstå en del, men jag kan lova er att det ni förstår är inte ens i närheten av smärtan jag känner och bär runt på. Jag vill bara skrika ut allt jag har inom mig, bara skrika och lätta på trycket. Livet har inte bara bra dagar, dåliga dagar ingår, men att känna denna smärta varje dag borde inte ingå i någons liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0