Ingenting varar för evigt..

Har ni någon gång suttit och tänkt på allting ni borde ha sagt och gjort med en person medan ni hade honom/henne vid eran sida? Hur ni ångrat att ni inte sa allting ni kände? Det har iallafall jag. Hur jag nu har glidit ifrån personer som betydde så mycket och idag har man ingen kontkat med dem. Det kanske är mitt fel att vi inte har någon kontakt, kanske var det jag som slutade höra av mig. Men är det inte då folk ska kunna skicka iväg ett sms själva eller ringa upp en?
 
Jag tycker det är så tråkigt hur folk bara försvinner ur ens liv utan att ens säga hejdå eller ge en förklaring på varför de inte vill stanna längre. Det gör ont i hjärtat, av många anledningar. Att någon man kunde dela allting med bara helt plötsligt väljer att vända sig om och gå, och då står man kvar där. Helt förvirrad över vad som händer. Har så många jag har haft superbra kontakt med, sen en dag pratar vi inte ens med varandra. 
 
Jag har därför genom åren insett att ingenting varar för evigt, vissa saker kan självklart göra det. Men allting kan inte vara för evigt, hur mycket vi än vill det. De vänner jag har idag önskar jag av hela mitt hjärta att jag får behålla hela livet, för de är dem bästa som finns! 
 
Ta vara på tiden ni får med era nära och kära, lev i nuet och bara njut av tiden. Säg allting ni känner, det skadar inte att säga ''jag älskar dig'' flera gånger om dagen, det kan aldrig bli för många gånger! Då slipper ni stå där några år senare och ångra allting ni aldrig gjorde och sa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0