Lördag

Hej på er! 
Idag ställde jag klockan på halv 10, så skönt. Vi fick besök vid 10, för kattungarna flyttade idag, dem flesta iallafall. Så ledsen, även om dem var lite små jobbiga var dem världens gosigaste också, kommer bli så tomt.. 

När dem flesta åkt hem övningskörde jag med pappa, jag tyckte det gick riktigt bra, körde till Ica och körde runt lite, så det var kul! När vi kom hem började jag fixa mig, så nu sitter jag på tåget på väg till stan. Ska träffa bästis och gå runt lite innan vi bli upphämtade av min syster för att åka hem till henne. Vi ska fira henne med hennes kompisar, kommer nog bli en superkväll! Hoppas ni får en bra lördag, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0