Humöret är på botten

Mitt humör går verkligen som en bergochdalbana, ena sekunden är jag skitglad, nästa sekund sitter jag och gråter även om inget har hänt. Det är så himla jobbigt, för det är personerna runt omkring mig som blir utsatta för mitt jävla humör, och det är inte okej. 

Jag har jättesvårt för att berätta om jag mår dåligt och är ledsen, istället tar jag ut det i aggrission, och det är jättejobbigt. För när jag är så sårad och mår så dåligt som jag gör vill jag bara ha någon som torkar mina tårar, kramar om mig och säger att allting kommer bli okej. Men istället blir jag arg för känslorna tar över, och då trycker jag bort alla istället för att få närheten jag behöver. 

Alla äckliga människor som bara vill förstöra och bara spottar ur sig massa skit som inte stämmer gör mig förbannad. Ska folk öppna sin käft ska man berätta det som stämmer och inte överdriva. Så less på människor, är så less på dig ditt äckel. 

Jag behöver komma härifrån, jag måste ha en utomlands resa. Jag behöver en paus från skolan, från det som gör mig så ledsen. Bara ligga på en fin strand och sola, dricka massa drinkar och umgås med de jag åker med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0