Ibland skiter sig allt

Ibland kan man vara så glad, sen bara skiter sig allt. Har så mycket frågor och funderingar jag kommer få grubbla på hela livet, så himla jobbigt. Finns så många äckliga människor här i världen, och du är äckligast av alla. 

Förstår verkligen inte hur vissa tänker, jag önskar att jag kunde läsa andras tankar, fatta vad lätt allting skulle vara. Veta precis vad personer egentligen tycker om en och vad som går igenom huvudet när man tar upp något jobbigt.

Min huvudvärk dödar mig, blir så jävla nedstämd av den. Därför jag blir så himla ledsen så lätt, för har så mycket att vara ledsen över. Men vill visa mig stark, för jag är stark och ska klara detta! Men ibland bara brister allt tyvärr, som nu ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0