Med öppna armar

Välkomnar jag juni! Det händer så mycket bra den här månaden så det är sjukt! Tar sommarlov på torsdag efter min sista praktikdag, sen åker jag till hjärtat. Fredag den 13 ska jag få se mina favorit pojkar (one direction, 5SOS) med mina bästavänner, ska se dem den 14 också, då jag även ska träffa Lollo, det kommer bli en helt underbar helg. Sen är det midsommar, vilket även är min 18-års dag, så då får jag spendera den dagen med mina bästa plus min pojke. Sen ska jag sommarjobba och bara leva livet med mina fina vänner, bara längtar till den 13, ni anar inte! Är så jävla taggad så det finns inte! Åh känner på mig att den här månaden kommer bli grym, och jag kommer må så jävla underbart bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0