SÅ SJUKT

Fyfan vad bra dessa två dagar har varit, ÅÅÅÅH! Idag skrek jag tills rösten försvann så nu är jag superhes. Konserterna har varit magiska, åh! 
 
Igår efter konserten drog vi till Södertälje, Simon var där så vi satt i bilen osv till 5 i morse, sov en timme bara. Sen köade vi för att få signering av 5SOS, och få höra några akustiska låtar, helt amazing! Och denna bra dag avslutades med 5SOS som förband och sen one direction, åh vill bara tillbaka! Ingen av oss ville att det skulle ta slut. Men de kommer nog snart igen och då ska jag tillbaka! 
 
Sitter på pendeln på väg hem nu, biw och Andrea skulle egentligen ha sovit hos mig men eftersom vi sovit så dåligt så vill de hem, och det förstår jag! Uppdateringen kommer bli bättre nu och det kommer bilder och videor inom kort från dessa dagar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0