Måndag

Godmorgon! 
Att jag igårkväll i panik kom på att jag har historiaprov på tisdag och att jag har inte pluggat ett skit så blir jag hemma idag. Vi har två lektioner, och kan göra det mesta hemma på dom, så känner att jag kan vara hemma och plugga historia, för tiden räcker inte till att plugga efter skolan, det är fel att göra såhär men provet är ganska stort så känner att jag inte har något annat val heller. För har bestämt saker jag ska göra ikväll med som jag inte vill avboka, så nu får det vara såhär, dåligt nog! Men ska faktiskt plugga hela dagen så, så jättedåligt kan det ju inte vara, haha. 
Nu ska jag ligga och krama mitt hjärta lite innan jag väcker honom och ska fixa frukost, så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0