SVAR PÅ FRÅGORNA

Postat av: Din pöjk!❤️
Hur mycket kom du ihåg av första gången vi träffades?❤️
Vilket/vilka minne är det bästa du har tillsammans med mig?❤️
-Jag kommer ihåg nästan allt från första gången vi träffades. Jag kommer ihåg känslan jag hade när jag fick den allra första kramen, och såg dig le. Jag kommer ihåg allting vi gjorde, vart vi hade första pussen och kyssen. ÅH kommer ihåg det som om det vore igår, blir helt varm i kroppen!
-När du, jag och din familj bodde på hotell på nyår förra året, åh det var så mysigt. Var på spa och hade det allmänt mysigt bara, åh. Sen det att vi fick uppleva Avicii tillsammans, det är ett minne för livet! Vi har så himla många, men det här är det jag alltid kommer minnas, det som värmer lite extra i hjärtat.

 

Postat av: Anonym
Hur känner du inför att ha ett förhållande med någon som bor flera mil bort? Känner du att ni är varandra trogna och att ni har tillit?
- Det kan vara väldigt tufft vissa dagar, att den man älskar av hela sitt hjärta är ca 50 mil ifrån mig är jobbigt. Man vill ju bara kunna träffa honom när man vill, kunna få en kyss varje dag. Men man hinner sakna varandra, så det blir så speciellt när vi väl ses, jag får fortfarande alla fjärilar i magen varje gång jag hoppar av tåget och ser honom, jag blir bara mer kär för varje gång. Ja vi har tilliten, en relation vare sig det är kärlek eller vänskap funkar inte utan tillit. Självklart kan det vara svårt, men vi gör allt för att vara trogna mot varandra, och se till att tilliten finns där.

 

Postat av: Anonym
Hur ser ditt och Simons förhållande ut i framtiden? Har ni tänkt på något speciellt som tex förlovning eller något liknande?
- Hur det ser ut i framtiden vet jag inte, eftersom allting kan hända. Men hur jag vill att det ska vara är väl att jag kan flytta ihop med honom efter skolan och bara leva livet men den jag älskar, och se vart man hamnar! Ja vi har pratat om förlovning, men jag vill vänta, men det är alltid mysigt att sitta och prata om sådant. Eftersom att en dag kan det hända!

 

Postat av: Anonym
Största önskan?
- Oj, en väldigt svår fråga. En av mina störta önskningar är faktiskt att få barn, men det kommer jag vänta med. Sen hoppas jag av hela mitt hjärta att man kan finna ett botemedel mot cancer, världens vidrigaste sjukdom.

 

Postat av: Biw
Vad tycker du om mig? Du är världens bästavän, förstår inte hur jag klarade mig i livet utan dig. Det är du som får mig glad en dag då mitt humör verkligen ligger på botten. Du är verkligen min solstråle, haha! Du smittar av dig med din otroliga energi, och finns alltid där när man behöver dig. Jag älskar dig biwis!
1. Var vill du bo när du blir äldre? Utomlands eller i någon större stad!
2. Hur många barn vill du ha? Minst 2, max 3
3. Vad vill du jobba med? I butik, eller reseledare utomlands
4. Hur började du gilla 1D? ;) Ja du fick mig att gilla dom mer än jag gjorde, och det är jag glad över. Deras konsert kommer äga för jag åker dit med världens bästa!
5. Favoritlåt just nu? Waves Robin Schulz Radio Edit
6. Favoritämnen i skolan? Idrott
7. Beskriv din klädstil. Oj, jadu. Jag går oftast i jenas och typ linne med en kofta över. Eller i någon gosig stickad tröja. Skulle beskriva den ganska simpel och enkel.
8. Ett måste att ha i garderoben enligt dig? Svarta jeans, och tjocktröjor!
9. Drömresemål? NEW YORK och LONDON
10. Om du kunde ha vilket djur som helst som husdjur, vilket djur skulle det vara då? Hund, eftersom jag redan har katter!

 

Postat av: Anonym
Vad är det romantiskaste Simon gjort för dig?
- När han överraskade mig med en hel bukett rosor, och han hade gjort ett hjärta av rosblad och tänt en massa ljus, så himla fint.

 

Postat av: Amanda
Vad är det bästa och romantiskaste ni två har gjort tillsammans:)?
-Det bästa vi har gjort är att vi har träffats. Det måste vara att vi bodde på hotell tillsammans, var på spa och åt god middag osv. Vet inte om det är jätte romantiskt men mysigt var det!

 

Postat av: isabelle
Vad tycker du om mig? En sjukt fin tjej som jag saknar så himla mycket, var alldeles för längesen sist vi sågs. Du finns där om man behöver dig, är glad att vi träffades!
Vad är de roligaste minne du har med mig? Har några stycken, men det roligaste måste vara när vi åkte karusell på örbyhus dagen och du skriker ''Åh nej mitt löshår'' Då hade alltså ditt löshår lossnat, haha var så kul. Vi höll på att dö under den åkturen!
Puss min fina vän! Puss finis!

 

Postat av: Anonym
vad gör du helst på fritiden? Umgås med kompisar, min pojkvän och min familj. Kollar på serier och promenerar!
vilken är din favoritmat? Tacos, helt klart!
vilket djur älskar du mest? Katt
har du någonsin ändrat din klädstil? (bla om någon/något fått dig göra det) Nej tror aldrig jag har ändrat den så faktiskt, är väl att jag knappt använde klänning osv förut, men som jag nu har börjat göra!
vem/vilka är din bästavän/vänner? Biw Kerdklai, Andra Lind, Simon Lundbeck och Lollo Lindqvist. Har så många vänner som står mig nära, men dessa är extra.
vilka bloggar läser du? http://www.nattstad.se/rebeccaeden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0