Ed Sheeran♡

Igår kom vi till Globen vid 2, då gick vi till Vanja och Sarah som vi träffade i Södertälje i somras. Vi satt med dem och pratade och umgicks, riktigt kul! Sen vid 5 började vi köa, då började vi prata med två tjejer som vi var med under konserten, riktigt trevliga och roliga! Så kul när det blir så, några man precis har träffat umgås man med en hel konsert, som om man har känt varandra hur länge som helst. Gårdagen var helt sjukt bra, helt ärligt. 

Ed är så grym live, ni som inte var där missade verkligen något, det lovar jag är. Hans röst sitter fortfarande kvar i huvudet, känslan man hade igår finns kvar i kroppen och ger mig värsta glädjeruset! Åhh vill tillbaka! Ni som inte var där kommer aldrig förstå känslan av att stå där, se och höra hans röst och bara njuta av stunden, det var helt magiskt. Kommer jag få chansen att se honom igen kommer jag ta den utan tvekan. För gårdagen var MAGISK. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0