Söndag

Hej på er! 
Blev aldrig någon bloggning igår, för åkte tidigt till biw och sen blev det aldrig av. När jag kom till henne så tog vi det lite lugnt sen började vi göra oss klara för att åka in på kulturnatten i Uppsala. Där umgicks vi lite med Alice och bara gick runt. Sen drog vi till Mattias och umgicks med honom och Eric, sen åkte vi hem vid 8 i morse så har fått 3 timmars sömn. Alla slocknade där borta förutom jag, så det var ju mindre roligt haha. Men kvällen var iallafall rolig!
Nu ligger jag hemma i sängen, ska snart städa och byta lakan så jag kan få somna med den där underbara känslan av att vara nyduschad och lägga sig i en säng med nytvättade lakan.

Den här tjejen är extremt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0