jag kommer aldrig bli bra nog.

Det är sjukt hur mycket en människa kan få en att tycka illa om sig själv, och få en att känna sig så himla värdelös. Du har förstört mig helt och hållet, det du gjorde mot mig sitter kvar och påminner mig dagligen om hur dålig jag är. Och alla vidriga tankar jag fått mot mig själv pga det suger så jävla hårt, vill inte påverkas så mycket som jag gör. 

Jag kommer aldrig känna mig duglig, för du gjorde klart för mig att det finns personer som är bättre, som man lätt byter ut mig mot. Jag kommer aldrig bli bra nog, det spelar ingen roll vad jag gör, säger eller skriver för jag kommer aldrig bli bra nog. 

Även fast jag vet att alla inte är som du, eller kommer svika mig på samma sätt så sitter det i huvudet. Dessa ord som ständigt ploppar upp i huvudet, dessa jag bara vill bli av med. Du har fått mig att tro att jag aldrig kommer bli tillräckligt bra för någon någonsin, jag hoppas du är nöjd med det. Fan, vad jag hatar dig för det. 

Du har skapat en rädsla i mig som aldrig kommer försvinna, rädslan över att bli ersatt och känna att det alltid finns någon som är lite bättre än jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0