Måndag

Godkväll.
Jag och biw vaknade och fixade oss och tog bussen vid 2 in till stan. Jag tog tåget direkt hem och mötte mamma, så körde jag till skutskär och Gävle. Vi passade på att storhandla när vi var i närheten, så fick med mig en resväska hem (äntligen), har velat ha en hur länge som helst, så passade på nu eftersom vi snart ska utomlands och så flyttar jag säkert snart så då har jag en egen.

När vi kom hem städade jag rummet, dammsög och bytte lakan, så längtar tills jag ska krypa ner i sängen. Nu sitter jag i soffan och äter guacamole, blev så hungrig så slängde ihop det. Väntar på att mamma ska gå och lägga sig så jag kan titta på sista Johan Falk filmen!! Pappa jobbar kväll så dem ska se den i helgen, och så länge klarar inte jag av att vänta så får titta ensam. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0