Onsdag

Godmorgon, eller snarare goddag. 
Ligger nyvaken hemma hos biw, väntar på att hon ska vakna. 

Igår åkte jag in till stan och mötte biw och Ogge, hittade ett par byxor så när vi hade kikat klart på stan tog vi oss till Boländerna. Där gick vi runt på Ikea i några timmar, riktigt härligt! 
När vi kommit hem till biw och varit här ett tag gick vi ut och träffade Jens, Sebbe och Filip, och vi bara umgicks och hade det riktigt kul! När dem andra bestämde sig för att gå hem drog biw och jag med Jens, biw satt och spelade CS, vilket hon tyckte var as kul och lika kul var det att titta på. När vi kom tillbaka till biw tittade vi lite på tv och pratade innan vi somnade.

Idag ska jag åka hem i skaplig tid, ska hem och umgås med mamma då jag lämnade henne ensam igår, så blir en helkväll med henne, mysigt det också! Ha en bra dag så får vi se när vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0