Onsdag

Idag när jag vaknade gick jag upp och fixade frukost och åt med mamma som sällskap, gick sen ut och la mig i solen i några timmar, badade och bara var.

Nu sitter jag på tåget på väg till stan, ska träffa biw och Ogge, vi ska möta Lollo som äntligen kommer hit!! Ska bli så kul att träffa henne igen, har saknat henne massor! Så hon kommer sova hos mig i helgen, så kul! 

Vi ska köpa mat och sätta oss i Stadsparken innan vi tar oss till studenternas för att spela minigolf, tror även Jens och kanske ogges bror ska spela med oss, oavsett vad så ska det bli riktigt mysigt. Är så himla fint väder så då passar minigolf perfekt. Hoppas ni får en bra dag och kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0