Onsdag

Hej på er! 
Idag på Risktvåan så hade jag det jättekul, var riktigt lärorikt och spännande. Att få se vad en liten hastighetsskillnad kan göra när det gäller att bromsa, shit vad jag har lärt mig mycket. Fick även prova på hur det kändes att "volta" med en bil, hänga upp och ner osv, sen krocka i 7km/h. Så detta ska ni se fram emot och ta vara på ni som har det framför er! 

Vid 6 kom vi tillbaka till stan, då träffade vi biw och Ogge, fast han drog direkt så vi andra gick till donken. Sen vid 7 åkte vi hem, så nu ligger jag hemma i sängen och pratar Skype. Ska snart starta ett avsnitt av teen wolf innan jag sover. Blev tillfrågad om jobb, så imorgon och fredag är jag tillbaka på sågen, haha inte länge man var därifrån. Men det ska bli kul, bara segt att jag måste upp halv 5, men men, får ju jobba! 
Ha en bra kväll och sov gott sen hörrni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0