Söndag

Hallå! 
Igår var vi kvar i harbo ett tag, käkade pizza och städade innan vi åkte hem till biw. Där umgicks vi och bara var, man var rätt så seg efter festen haha. 
Senare på kvällen åkte vi hem till mig, så vi kom hem hit vid 1 då gick vi och la oss nästan direkt, riktigt skönt! 

Idag gick vi upp och åt frukost innan vi la oss i solen, fick sola i någon halvtimme kanske, var skönt så länge det varade om man säger så! 
Vid 5 tog vi tåget till Uppsala och åkte till Gränby, skulle köpa ett par nya byxor men fanns inte i min storlek så får åka ner till stan på tisdag och titta. Mina sprack på festen då jag av någon konstig anledning skulle sätta mig på golvet och gjorde det på ett sjukt konstigt sätt? Haha! 

Nu startade jag precis ett avsnitt av teen wolf som jag ska titta på och tänker äta chips och dipp till det, riktigt gott! 
Ska sova i skaplig tid då jag och mamma ska iväg tidigt imorgon, hoppas ni har haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0