Tisdag

Godkväll! 
Idag spenderades min dag på rullsand, körde både dit och hem, vilket gick helt okej. När jag kom hem hann jag även med att göra några prov på datorn, så nu måste jag ligga i, på riktigt. Ska fan ha det där jävla kortet snart.

Städade, böt lakan och dammsög innan jag tog mig ut på en efterlängtad springtur. Så nu ligger jag ny gråten i min säng, kollade precis på Johan Falk, och fy helvete vad bra denna var, nu väntar jag bara på att vi ska få hem sista filmen, så spännande. Ni som inte har sett Johan Falk gör mig besviken.. Nejdå, men se dem! Så jävla bra filmer, ni kommer inte ångra er.

Nu ska jag försöka sova då jag vill komma upp i skaplig tid, godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0