Tisdag

Hej! 
gårdagen var supertrevlig med mina favoriter, vi köpte med oss mat som vi åt hemma hos Ogge, sen kollade vi på Batman begins, riktigt bra film det där! Så kommande filmkvällar ska vi se dem två andra, älskar dem! Så himla spännande och bra, riktigt sevärda! 

sov borta inatt så kom hem vid 2-3, då var det raka vägen ut till solstolen och poolen där jag låg i några timmar, så underbart! Så nu är man lite brunare, det tycker jag om.
Min kväll har spenderats i sängen och soffan framför teen wolf och pretty little liars med bästavän i telefon, sen ett Skypesamtal. Nu ska jag försöka sova då jag och Andrea ska iväg på Risktvåan imorgon, spännande! Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0