Torsdag

Hallå! 
Idag gick jag upp vid 12, hade ställt klockan innan men kom verkligen inte upp. Gick upp och åt frukost med pappa innan han åkte till jobbet, vid halv 1 cyklande jag till tåget och mötte Ogge, Biw och Fredde. Så vi har solat, badat och druckit lite gott hela dagen, riktigt härligt! Senare mot kvällen kollade vi på Batman, bra filmer det där! 

Gick med dem till tåget, vilket var försenat så vi satt på stationen en timme extra, lite kallt och segt men hare bra sällskap så gick fort! Tog mig en promenad hem också, så fort jag kom hem hoppade jag in i duschen, så skönt att stå där i värmen. Nu ligger jag i soffan framför tvn och slöglor lite, ska nog starta teen wolf innan jag sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0