Fredag

För en gångs skull så kan jag börja mitt inlägg godmorgon, så godmorgon på er! 
Imorse ringde klockan vid 7 och jag gick upp direkt och hoppade in i duschen, fixade klart mig, har säkert suttit minst 1 timme från när jag var klar och väntat på mina föräldrar. 
Min morgon har ju inte direkt varit den bästa, men att ha min bästavän vid min sida oavsett vad är något jag är oerhört tacksam över. 

Men nu är vi äntligen på väg! Vi ska till Märsta och hämta saker och sen hjälpa Becca och flytta, hon nöjer sig inte med Märsta utan ska bo på Lidingö, men hon förblir en Tobo bo i mina ögon! 

Sen ikväll kommer hjärtat till mig, så vi får se vad vi hittar på. Finns inte direkt så mycket att göra i lilla tobo, men vi kommer nog på något. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0