Måndag

Hallå! 
Idag innan jobbet körde jag och hämtade ut mitt körkort, så nu äntligen slipper jag släpa runt på mitt stora pass! Och med körkortet i handen känns allt så mycket verkligare! 

Började jobba vid 1, så sitter nu på rast, har fått ha min första lång rast idag, så skönt! Så börjar igen om 10 min, och då är det ca 2 timmar kvar, så skönt! Det går nog fort. 

Efter jobbet kommer hjärtat antingen till Gränby eller så hämtar jag honom på stationen så ska vi tillsammans åka hem till en kompis, vi som var ut i fredags ska träffas igen, det ska bli kul! Tror även jag agerar fyllechaffis för dem och några andra kompisar som ska på krogen, det är väl det man också måste göra när man har körkort! 

Hoppas ni får en bra kväll, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0