Måndag

Hallå! 
Idag började jag jobba vid 2, väl framme på Gränby kom jag på att jag glömt matlådan i kylen hemma hos Richard. Så när jag senare stod och funderade på vad jag skulle springa ner och handla som jag sen skulle hinna äta på min 30 minuters "långa" rast, så kommer hjärtat in med matlådan. Riktigt underbar han är! Så tack för det älskling! 

Vid 8 möttes vi upp på Gränby så gick vi till Ica, köpte saker till tacos som vi senare lagade och åt oss mätta på. Var så jävla gott, tröttnar aldrig på det! 

Nu har vi sett paradise hotel, så jag ligger i sängen och pratar Skype medan Richard spelar. Blir tidigt i säng då jag måste ringa ett viktigt samtal vid halv 8. Godnatt fina ni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0