Min fredag & lördag

Hallå! 
I torsdag blev jag tillfrågad om jobb 3 timmar på kvällen, vilket slutade med att jag fick ett pass på 6 timmar. Så Gränby hade öppet till 21:00, så här stod jag och gjorde ingenting sista timmen typ, riktigt segt. 
Hjärtat överraskade sen mig med att komma hit och hämta mig när jag sluta, så då tog vi oss hem till Simon och var där och umgicks innan vi åkte in till stan. Vi gick och satt oss på Williams, riktigt trevligt! Hade en bra kväll, och vi landade i sängen redan vid 2 så blev en rätt så tidig kväll! 

Imorse gick vi upp vid halv 11, åt lite frukost innan hjärtat började slå in alla julklappar. Satt och tittade på när han höll på att slå in, sen började jag fixa mig.

Jag fick skjuts in till jobbet, hjärtat tog mig sen några polare för dem skulle hämta en i stan, så snälla som dem är så fick jag åka med.
Nu ska jag gå ut i butiken för att börja jobba, jobbar till 9 idag också, riktigt segt men får tänka på pengarna!

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0