Min lördag

Hallå! 
Igår var vi hemma och tog det lugnt under dagen, vi fick gäster så vi umgicks med alla, pratade och käkade middag.

Vid 7 rullade vi ihåg till lövstalöt hem till Simon, hans flickvän från USA är här på besök så dem hade som en välkomstfest, så vi åkte dit ett tag vilket var jättekul! Vi stannade tyvärr inte så jättelänge då jag jobbar idag, men var trevligt att vara där i några timmar iallafall, för hade det kul! Dem planerade även att dra ut på fredag, så vi får se om jag och Richard hänger på, men det tror jag, vilket det lät som igår iallafall! Men isåfall blir det rätt lugnt för vår del.

Nu är jag på väg till jobbet, stänger idag så kommer bli en lång dag, hoppas den går fort och att förkylningen inte drar ner mig allt för mycket. Ha en bra dag så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0