Onsdag

Hallå! 
Igår körde jag och mötte hjärtat i Björklinge efter hans träning, vi handlade lite gott på Hemköp innan vi rullade mot Bälinge. Vi pratade med hans föräldrar och kikade på tv i några timmar innan vi la oss och kika på film.

Idag började jag jobba vid 1, så låg och myste med hjärtat hela dagen innan jag åkte iväg. 

Nu sitter jag på rast, börjar snart så ska fixa det sista och sen gå ut i butiken. Stänger idag vilket är segt, har verkligen inget sug alls på att jobba, var riktigt jobbigt att ta sig hit innan. 

Efter jobbet brummar jag hem och ska lägga mig i sängen och kika serie och snacka i Skype om någon vill prata med mig! 

Ha en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0