Onsdag - dan före dan

Godkväll! 
Imorse var klockan ställd på 9, jag och hjärtat gick upp och åt innan vi rullade in mot Uppsala och tog oss en vända på Gränby och köpte dem sista julklapparna. Åkte sen tillbaka hem till honom och umgicks med alla som var där.

Vid halv 3 åkte jag iväg till Upplands Väsby och hämtade syster, så åkte vi till centrum där och kikade och fixade det sista. Sen tog vi oss till Uppsala och sprang in en snabbis på rusta innan vi körde hem. Väl hemma var det dags att slå in alla julklappar innan uppesittarkvällen drog igång! Har hunnit klä granen, tryckt i mig en massa knäck och julmust nu under kvällen, så mysigt! Så sitter och kikar på uppesittarkvällen nu, väntar på sista bingot sen tror jag att jag pratar med någon i Skype eller kollar på serier innan jag sover. Ska upp tidigt imorgon och känner att sömnen dem senaste dagarna inte varit bra då jag mår lite små konstigt. Men hoppas ni har haft en mysig dag och kväll så hörs vi! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0