Söndag

Godkväll! 
Idag började jag jobba halv 9, hade min första öppning och den gick väl okej. Inte så lätt nu i början, men det blir lättare med tiden! 

Jobbade till 5, så efter det tog jag mig ner på stan och mötte Biw och Filip, vi gick och käkade pizza, var rätt så gott efter en jobbdag. Vi böt julklappar också, så Biw blev nöjd vilket gör mig glad! Och jag fick biljett till Halsey av henne, SÅ GLAD! Nu taggar vi till det! 

Vid 8 skjutsade jag ner dem på stan då vi åkte till Gränby och hämtade bilen, sen kom Ogge och vi åkte tillsammans till Bälinge. Träffade lite polare innan jag snodde med mig pojken och åkte hem. Vi har bara legat i sängen och pratat, avslutade nyss ett FaceTime samtal med Biw och filip, så nu ska vi gå och borsta tänderna och lägga oss, är bra seg. Så ska bli skönt att få lägga huvudet på kudden. Imorgon väntas ett pass från 13-21, sen efter det får jag äntligen lite ledighet!! 

Richard agerade fotomodell, så han får stå för bilden ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0