Söndag

Godkväll! 
Idag hade Richard samling vid 12, då tog jag mig in till Uppsala. Mötte mamma och pappa på Gränby, gick till Telia och fixade en ny telefon! 

Sen åkte vi vidare till Lidingö hem till syster, hon bjöd på fika och bra sällskap. Hade det supermysigt iallafall! Vi stannade där i några timmar innan vi åkte hemåt igen. Blev avsläppt hos hjärtat så när jag kom dit åt vi lite middag och bara umgicks. La oss sen i soffan och kollade på tv innan vi började prata skype. Nu ska vi snart titta på film, Richard ska bara få igång det först, han är lite små sur då det inte går så bra för honom, ligger och skrattar åt honom haha, så bra stöd är jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0