Tisdag

Godkväll! 
Idag träffade jag mamma på stan när hjärtat tog sig till skolan. Blev bjuden på kinamat innan vi åkte och handla innan jag sen körde hem. Och vissa människor som är i trafiken borde fan inte få ha körkort, vilket visades ganska så väl för mig idag.

Väl hemma pluggade jag körkort innan jag började laga mat. Sen har jag bara legat i sängen och tittat på serier och pratat Skype. Hann även med ett telefon samtal med Richard, vi var för några timmar sen men saknar honom redan (?) , rätt sjukt ändå, eftersom vi träffas så himla ofta.

Men nu ska jag invänta paradise hotel innan jag sover, ska på körlektion i Gävle vid 10 imorgon så måste upp sju, vilket kommer bli kämpigt, men värt det! Så godnatt på er! 

Såhär kul hade jag det igår, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0