Måndag & Tisdag

Godmorgon!
Igår åkte jag in till Tierp vid halv 1, träffade Jörgen och brummade iväg till Gävle, vid 2 hade jag uppkörning och jag klarade den!! Åh är så glad! Vilken jävla lättnad det var när han sa att jag blev godkänd! 

När jag kom hem hämtade hjärtat mig vid tåget, åkte då hem och fick i oss lite mat innan vi åkte iväg till knivsta, mitt mål har alltid varit att åka till minneslunden till mormor och morfar när jag fått körkort, och det gjorde jag.
När vi kom hem sen la vi oss i sängen och kolla serier innan vi sov.

Imorse ringde alarmet vid 7, då var det bara att gå upp och få i sig lite frukost innan jag tog bilen till Uppsala. Jag tog mig till jobbet levande, vilken tur, haha!

Jag börjar vid 9, ska bara jobba 3 timmar, ska vara med på en öppning eftersom jag ska öppna alldeles själv på söndag, spännande! Sen åker jag hem och umgås med Richard, så skönt att veta att han är hos mig när jag kommer hem! 

Men ni får ha en bra dag hörni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0