Tisdag

Godkväll!
Igår hämtade jag min kompis och hans polare vid halv 3, körde hem dem till Björklinge. Sen tog vi oss till Bälinge och hämtade matte och Ogge och tog oss till stan, dem lanar hos en polare så dem flesta ville ha donken så ställde upp och körde! 

Vi kom hem vid halv 5-5, slocknade direkt, och imorse ringde alarmet vid 9. Hjärtat hade klipptid vid 10 så tills dess var vi inne i stan. När vi åkt till Bälinge och bytt bil åkte vi hem till mig och tog oss till tåget. Åkte in till Gävle och träffade Biw, Andrea och Filip, riktigt kul! Har saknat dessa filurer! Så min dag har varit kanon bra! Så glad och tacksam för alla människor jag har i mitt liv! 

Ligger nu i sängen och pratar Skype och kikar på film, vi åkte tillbaka till Bälinge så vi har umgåtts lite med Richards föräldrar och syster. Ska snart sova då jag är skit trött efter en natt med lite sömn, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0