Tisdag

Hallå! 
Igår kväll vid 10 åkte jag och Richard hem till mig, så vi pratade lite med Ogge innan vi sov.

Vid halv 5 imorse vaknade jag med världens migrän, ett rent helvete är det, usch vad jag hatar det. Hjärtat fixade alla tabletter åt mig och kliade mig på ryggen tills jag somnade om som tog typ 45 minuter. Min fina kille vet precis hur han ska göra, åh är så lycklig!

Vid 10 gick jag upp idag, sen rullade jag mot stan vid 11, började jobba 12 så nu sitter jag på min rast. Hade en lång rast idag så nu sitter jag och trycker i mig lite onyttigheter i hopp om att det ska dämpa huvudvärken lite.
Efter jobbet åker jag till Ogge och hämtar alkohol som vi ska ut med till harbo med imorgon, sen tar jag mig hem till Richard. Ni får ha en trevlig kväll! 

Nu kan jag även börja använda halsband ibland igen då jag fick ett jättefint av Richards föräldrar i julklapp, så fint och är så nöjd med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0