Tisdag

Godkväll! 
Idag umgicks jag med Richard innan han åkte iväg till skolan, var riktigt segt att släppa iväg honom.

Började städa rummet, julpynta lite och tvättade mina lakan. Efter maten körde jag till Gävle, en av fostertjejerna skulle på öppethus på någon skola, så var med där innan jag gick och träffade biw och Filip ett tag! Var riktigt kul då det var längesen jag träffade dem! 

Senare åkte vi och handla innan vi tog oss hemåt. Hoppade in i duschen direkt när vi kom hem, sen la jag mig i sängen för att titta på PH. Efter det ska jag dammsuga och bädda i lakanen, sen bara ta det lugnt innan jag sover, ska sova rätt tidigt då jag ska ta mig upp vid 8-9 imorgon. Kommer bli riktigt jobbigt att sova inatt då jag och Richard har varit med varandra sen i fredags. Men men, vi träffas snart igen så det fixar vi! 

Hoppas ni läsare sover gott sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0