Torsdag

Godkväll! 
Idag åkte jag in till stan så jag var på Gränby vid kvart i 1, fixade lite ärenden innan jag tog mig till jobbet. Började jobba halv 2, och herregud så seg denna dag har varit. Har haft smygande huvudvärk HELA dagen, sån pain alltså. Har även varit lugnt med folk hela dagen, men sista kvarten valde folk att komma in och krångla, riktigt drygt. 
Fick besök av Ogge också, det var kul då vi inte träffats på ett bra jävla tag! 

Nu sitter jag på tåget på väg hem, ska ta mig en promenad i detta väder, väl hemma ska jag bosätta mig i sängen och kolla serier och snacka Skype och invänta mitt hjärta som kommer efter sin match. Ska även vänta på syster som kommer, för lovade att vara chaufför och hämta henne vid tåget! 
Ha en bra fortsatt kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0