Torsdag

Hallå! 
Den här veckan har gått så himla fort, det är redan fredag imorgon, hur sjukt? Ska bli skönt med lite ledighet även om jag inte jobbat allt för mycket, men man blir rätt seg att att stänga två dagar då jag bor som jag gör och måste åka två timmar innan jag börjar. 

Tog mig en promenad till tåget imorse i solen, riktigt underbart! Var ganska så halt vilket var drygt, hatar den här årstiden när det blir en isbana på vägen. Men ska inte klaga allt för mycket, så länge det är snö på julafton så är jag nöjd! 

När jag kommer till Gränby ska jag kika runt lite innan jag går till jobbet för att äta "lunch" innan jag börjar, vilket består av två ägg så ingen världsmästar lunch direkt, haha! Ska även kika på julkalendern samtidigt, tycker inte den verkar så bra i år, då det känns mer som ett fakta program än julkalender, men får ge den en chans och kika på några fler avsnitt.

Ha en bra dag alla läsare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0