Kvällstankar som blir till ord.

På senaste tiden har man börjat märka att människor egentligen inte vill ha med en att göra. Vad man än säger och gör blir allt bara fel. Man sårar människor på alla möjliga sätt även fast meningen med det man gör inte är att såra så gör man det iallafall.

Jag förstår varför människor tar avstånd från mig, det jag undrar mest är vad som får folk att stanna? Vänner jag dagligen pratade med förut har tagit avstånd, har ingen aning om vad jag gjort men något är det väl som har gett dem en anledning till att backa. 

Det här med att man aldrig kommer duga visar sig stämma nu, för vad man än gör här i livet, kommer folk som stod en så nära sluta bry sig och försvinna. Alla kommer inte det, men de flesta. Och det gör mig så oerhört rädd och ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0