Måndag

Hej på er! 
Igår åkte jag och Jens hem till matte när biw började jobba. Vi var där i några timmar, vi lagade mat och tittade på film, var riktigt trevligt! 

Fick sällskap när jag kom hem, så vi tog det bara lugnt och pratade i Skype med Ogge och biw. 
Imorse åkte jag till Tierp så jag var där vid 10, skrev in mig på arbetsförmedlingen, riktigt segt haha.
 
Nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska gå, ska ta tåget så jag är i Knivsta vid 1 och möta syster, sen tar vi oss vidare till Norrtälje. Vi ska först till farfar och Ann-Charlotte innan vi åker till kusinerna där vi ska spendera natten, ska bli så mysigt, har saknat min lilla släkt. Hoppas ni får en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0