Senaste dagarna

Dem senaste dagarna på jobbet har gått riktigt bra! Har haft det superkul med dem jag jobbar med, så har skrattat så mycket att man fått ont i magen. Man måste få ha det kul på jobbet också! 

Har varit ensam hemma sen i torsdags, så har haft sällskap dessa dagar. I torsdags mötte jag upp Biw och Ogge efter jobbet, vi köpte med oss lite gott och en pizza innan vi tog oss hem till Ogge för att kolla film. 

Sen igår hade vi tacos fredag och lite fredagsmys. Däckade dock när vi kollade på film, så var nog inte så rolig att vara med, men ändå, haha! 

Nu är ensam med mina föräldrar, så ikväll ska jag bara ta det lugnt, var nyss och handlade godis så det ska jag smaska på. Hade tänkt ta mig en promenad men har varit så trött hela dagen så är dålig och skippar den. Hoppas ni får en bra kväll så hörs vi! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0