Tisdag

Hallå! 
Min dag har varit helt kanon! Vi vaknade och åt frukost tillsammans innan vi började göra oss klara. Vid halv 1 kom farmor och kusinernas mormor, så åkte vi iväg för att käka glasslunch, var riktigt mysigt! Och hur god var inte glassen? Supergod kan jag lova, bara kolla bilden nedan så ser ni! 

Sen åkte vi till lite olika ställen innan vi åkte hem, så väl hemma spelade vi skippbo och lite andra spel, det har jag saknat så det var roligt. Älskar att vara i Norrtälje, finns inget bättre. Man mår så bra och bara släpper allt det negativa, vilket behövs ibland. Så mina dagar där har varit bra som alltid! 

Kom hem runt 10, så sen dess har jag snackat Skype och tittat ikapp på pretty little liars. Såg precis klart ett avsnitt av teen wolf så nu ska jag sova, ska åka eckerö och ska övningsköra till Grisslehamn så måste vara pigg. Godnatt på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0