Torsdag

Hej på er! 
Idag har det gått bra på jobbet, är faktiskt lite tråkigt att det är sista dagen imorgon, trivs ju så himla bra med alla personer jag jobbar med! 

Efter jobbet hämtade mamma och pappa mig, sprang in på Hemköp en snabbis innan vi åkte hem. Efter maten slängde jag ihop en kladdkaka, alla vi sommarjobbare har bjudit på fika hela veckan så imorgon är det min tur, så hoppas kladdkakan går hem hos dem. 

Sen tog jag mig en springtur, allt negativt som försvunnit ett tag har nu kommit tillbaka, orkar inte. Är en hemsk människa.. Så det brast, var bara tvungen att försvinna in i min bubbla ett tag. Min runda gick segt men jag kom runt, så ska inte klaga.

Nu ska jag föra över en massa bilder från telefonen till datorn, sen vill jag snacka Skype så hoppas någon av mina vänner vill det också, haha! Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0